שיפוץ חדר אמבטיה בבאר שבע

שיפוץ חדר אמבטיה בבאר שבע בוצעה אצל לקוחות נחמדים מאד לאורך כל העבודה שהתחילה כמובן:
פירוק ופינוי כל אריחי הריצוף בקירות וברצפת האמבטיה, ניקוי כל חלקי הפסולת האחרונה וניקוי מאסיבי של רצפת האמבטיה עד ליציקת הגג-הרצפה.
לאחר ניקוי יסודי של הרצפה בוצעה עבודת איטום זפת קר על כל הרצפה כולל רולקות (20 ס"מ מלט עולה כלפי הקירות) ועלייה של הזפת על הרולקות.
ביצוע עבודות התקנת צנרת מים SP חמים קרים ב-4 נקודות: א. מים חמים קרים כיור ב. מים חמים קרים דוש ג. מים קרים לניאגרה ד. מים קרים מכונת כביסה.ביצוע עבודות הנחת צינורות ביוב רצפה ובקירות (ירידה מכיור רחצה), קיבוע זמני של הצנרת מים, החלפת צנרת נכנסת מקו שעון המים החיצוני ועלייה לדוד שמש הכל חדש, תקני ומקורי מבית SP .
לאחר 24 שעות בדיקת לחץ מים תקינה בצנרת, בדיקה יסודית מפני נזילות בצנרת וביוב והשלמת קיבוע סופי מלט משופר פולימרים וחזקה. פיזור של "סומסום" בכל הרצפה עד גובה המפלס המיועד להיות רצפת האמבטיה ובהתאם לגובה שטח הפרוזדור, מעט נמוך יותר.

שיפוץ מקלחת בבאר שבע - שלב הריצוף

שלב ריצוף אמבטיה יחל תמיד מהרצפה כאשר מוודאים את גובה הריצוף החדש במעט שיפוע לאזור ריכוז המים אל נקודת איסוף ניקוז שתסייע בריכוז מי השטיפה של הבית או פיצוץ בצנרת או סתם כשרוצים לשטוף את האמבטיה ולרכז וקופסת ביקורת שדרכה גם ניתן כמובן לפתוח סתימות. ככלל חייבת להיות קופסת ביקורת שכן ניקוז מי הכיור והמקלחת יוצאים יחדיו לביוב הראשי. רצוי כמובן לדאוג למעט שיפוע במהלך הריצוף על מנת שהמים יתרכזו גם בעצמם.

את הריצוף מרצפים כאשר נוהג לקחת (בשיטה הישנה והטובה) קרש ולהניח בזמן קיבוע קופסת הניקוז מכניסת האמבטיה אל הקופסה בשיפוע על ידי הנחת פלס מים על הקרש וקיבעון תוך כדי שיפוע מעט.

ישנם אינסטלטורים או רצפים שנוהגים להתחיל מהאזור המקלחון או האמבטיה ולאחר מכן לשאר רצפת האמבטיה.

שיפוץ חדר אמבטיה בבאר שבע

שיפוץ חדר אמבטיה היא מלאכה מאד יסודית ויש לבצע אותה בסדר פעולות תקין וקבוע על מנת למנוע בעיות עתידיות הנוגעות בעיקר לצנרת המים, חוסר שיפוע אשר עשוי לגרום לעמידת מים ולחלחול מים אל מתחת לריצוף ולבעיות רטיבות. את רצפת המקלחון מבצעים בחיתוכים או לא אך חובה בשיפועים תקינים שלא בהכרח נראים לעין.

לאחר סיום ריצוף רצפת האמבטיה מתחילים בשלב ריצוף הקירות כאשר מתחילים נקודת כניסה לאמבטיה באריחים שלמים עד סוף הקיר כך שתמיד החלקים שיש לחתוך יהיו בפינות חדר האמבטיה ולא במקומות שיותר בולטים לעין (כמו בכניסה לאמבטיה) . את הריצוף מתחילים תמיד מלמטה כמובן אריחים שלמים ורצוי לקבוע מראש את הגובה הרצוי הסופי של הריצוף כך שגם בסוף יהיו אריחים שלמים (זה יותר יפה ואסתטי) אך תמיד יש להשאיר מעט קיר החלק העליון ללא ריצוף – בין 40 ס"מ ל-60 ס"מ ללא ריצוף, זה יותר יפה ויותר נכון מבחינת עיבוי מי האדים אשר בתכליתם יש להניח להם להיספג בקירות האמבטיה ולא רק בתקרה.

בסיום ריצוף הקירות והרצפה יש לבצע פינישים וגימורים סופיים יפה כמו: "פאסה" או "רולקה" כל אחד קורה לזה אחרת וזה בעצם סיומת הריצוף בחלק העליון על ידי מילוי טיח בין קו הריצוף לקיר וגימור בהחלקת שפכטל.ביצוע רובה אקרילית בקירות בגוון דומה לאריחים ורצוי ברובה אפוקסית ברצפת האמבטיה. סיום בצביעת קירות ותקרות על ידי צבע מונע עובש מסוג "אקרינול" טמבור או סיד סינטטי "גמר סיד" טמבור.

מעוניינים שיפוץ חדר אמבטיה בבאר שבע או באיזור הדרום? גרים באזור אופקים, נתיבות, שדרות, אשקלון וכו'?

צרו עמנו קשר ואנו נשמח להגיע אליכם לצורך התרשמות והספקת הצעת מחיר רלוונטית מסודרת שתהווה בננו גם הסכם עבודה מפורט שימנע חילוקי דעות וויכוחים מיותרים. אנו דוגלים במתן שירות תקין, מהיר ומקצועי ומניעת הטרדות מיותרות ללקוח כמו גם ויכוחים מיותרים וטיפשיים. לקבלת הצעת מחיר מאינסטלטור מומחה בבאר שבע יש לפנות אלינו
בהצלחה!!

צרו קשר עכשיו!
055-9662329
או מלאו את הטופס המופיע למטה ואורי האינסטלטור יחזור אליכם תוך זמן קצר
אורי האינסטלטור הוא בעל ניסיון רב מאוד, ניסיון אשר מאפשר לו להעניק לכל לקוח את השירות הטוב ביותר לו הוא זקוק בזמן הקצר ביותר. זו הסיבה לכך שכיום רבים בוחרים באורי האינסטלטור. הניסיון הרב שהוא צבר מאפשר לו להיות זמין עבור הלקוח בכל זמן ולהעניק לו את הפתרון הטוב ביותר לבעיה כך שלא משנה באיזו בעיית אינסטלציה נתקל האדם, אורי האינסטלטור יכול לסייע לו בפתרון שלה בצורה הטובה ביותר. הניסיון הזה הוא ללא ספק אחד מהדברים החשובים ביותר, בין אם זה בתחום האינסטלציה ובין אם זה בכל תחום אחר, ככל שתקופת הניסיון שצבר בעל המקצוע ארוכה יותר כך הוא יכול להעניק ללקוחות שלו שירות הרבה יותר טוב והרבה יותר מקצועי.
קידום אתרי אינסטלטורים בגוגל ע"י Plus Marketing.
למידע נוסף התקשרו: 076-5994446 
או באמצעות שליחת דוא"ל ל-plusmktingil@gmail.com
Top chevron-down