פתיחת סתימות בבאר שבע

פתיחת סתימות בבאר שבע בעצמך היא רק אם יש לך ידי זהב. יש סתימות שאפשר לתקן לבד, אבל חשוב לזכור כי במקרים מסוימים כמו בצנרת ישנה אתם עלולים לגרום נזק לצנרת. סתימה חד פעמית אפשר לפתוח לבד, אך סתימות חוזרות ונשנות מעידות על בעיה קשה יותר בצנרת. סתימה על ידי שורשים, צינור שבור או גורם אחר ולכן חשוב להזמין איש מקצוע. בהזדמנות זו בקשו ממנו עצות כיצד להימנע מסתימות בעתיד כדי שלא תצטרכו להזמין אינסטלטור לפתיחת סתימה בבאר שבע לעתים קרובות. אורי האינסטלטור בבאר שבע פותח את כל סוגי הסתימות.

פתיחת סתימות בבאר שבע מחירים עבור המגזר הפרטי (בית)

מסקר שערכנו מצאנו כי פתיחת סתימות בבאר שבע בכיור המטבח תעלה בין 200 ל-350 ש"ח תלוי במורכבות הסתימה. זהו גם סדר גודל של מחיר פתיחת סתימה במקלחת. פתיחת סתימה באסלה היא מורכבת יותר וקשה יותר. עלות פתיחת סתימה פשוטה תעלה כ-300 ש"ח ותגיע עד 600 ש"ח במקרה שהסתימה היא בצינור ראשי. פתיחת סתימות הן אחת מהסיבות הנפוצות ביותר שבגללן אנו מזמינים שרברב הביתה. הסיבות לסתימות יכולות להיות מבניות, כלומר קשורות בטיב הצנרת, גילה והזויות שלה, בתהליכים טבעיים כמו היווצרות אבנית, שקיעת חומרים שומניים ואפילו חומרי ניקוי.

פתיחת סתימות בבאר שבע

פתיחת סתימות בבאר שבע - מניעה חוסכת כסף

הסיבה האחרונה והחשובה לא פחות לסתימות תלויה בהתנהגות היום יומית שלנו. שינוי הרגלים והקפדה עליהם יעזרו לנו לחסוך עלויות על ביקור אינסטלטור לצורך פתיחת סתימות בבאר שבע. ביצוע פעולות אלה יחסכו מאתנו עגמת הנפש של כיור סתום, אסלה סתומה או מקלחת סתומה. במקלחת הבעיה העיקרית היא שערות שמתגבשות בצנרת לגוש ויוצרות סתימה. הדרך הפשוטה היא לשים מסנן במיקום הניקוז של המים באמבטיה ובמקלחת כדי למנוע את מעבר השערות, ולנקותו מיד אחרי המקלחת או האמבטיה. יש עקרות בית ששוטפות רצפה וסוחבות את המים המלוכלכים אל המקלחת. גם לכלוך זה עלול לסתום אותה.

צריכים פתיחת סתימה בבאר שבע והסביבה? אנו פעילים בישובים אלה: מושבים בדרום, אופקים, שדרות, נתיבות, אשקלון, מיתר, עומר, להבים, בית קמה, משמר הנגב, אשל הנשיא ועוד.

מניעה של סתימת צנרת

רשת שתחסום מעבר לכלוך יש להניח בכל הכיורים במטבח ובמקלחת. עוד דרך חשובה היא להימנע מלהשליך מגבונים לחים, טמפונים ועצמים שונים לאסלה. אלה נתקעים בצנרת וגורמים לאחת הסתימות הפחות נעימות שיש ושגם קשה לפתור בלי עזרת אינסטלטור. אנשים שגרים בדירות ישנות או בקומות מרתף בדרך כלל נדרשים שלא לזרוק לאסלה אפילו נייר טואלט.

פתיחת הסתימה בבאר שבע ובכלל

אינסטלטור ייפתח את הסתימה הביתית בדרכים שונות החל ממכשור שיש ברשותו ועד שימוש בלחץ מים. אנו נבצע את פתיחת הסתימות בבאר שבע באמצעות חומרים כימיים שנקנה בחנות למוצרי בניין. אך לפני כן כדאי לנסות לפתוח את הסתימה באמצעות פומפה ומים חמים. אם אינכם רוצים או אינכם יכולים להשתמש בחומרים כימיים תוכלי להשתמש בשילוב של מלח גס, מים חמים ופומפה. אם הצנרת שלכם ישנה כדאי להתייעץ עם אינסטלטור על טיפול שבועי מונע כמו מלח ומים חמים.

לכל בעיה שאלה והתייעצות – צרו עמנו קשר דרך צור קשר באתר

צרו קשר עכשיו!
055-9662329
או מלאו את הטופס המופיע למטה ואורי האינסטלטור יחזור אליכם תוך זמן קצר
אורי האינסטלטור הוא בעל ניסיון רב מאוד, ניסיון אשר מאפשר לו להעניק לכל לקוח את השירות הטוב ביותר לו הוא זקוק בזמן הקצר ביותר. זו הסיבה לכך שכיום רבים בוחרים באורי האינסטלטור. הניסיון הרב שהוא צבר מאפשר לו להיות זמין עבור הלקוח בכל זמן ולהעניק לו את הפתרון הטוב ביותר לבעיה כך שלא משנה באיזו בעיית אינסטלציה נתקל האדם, אורי האינסטלטור יכול לסייע לו בפתרון שלה בצורה הטובה ביותר. הניסיון הזה הוא ללא ספק אחד מהדברים החשובים ביותר, בין אם זה בתחום האינסטלציה ובין אם זה בכל תחום אחר, ככל שתקופת הניסיון שצבר בעל המקצוע ארוכה יותר כך הוא יכול להעניק ללקוחות שלו שירות הרבה יותר טוב והרבה יותר מקצועי.
קידום אתרי אינסטלטורים בגוגל ע"י Plus Marketing.
למידע נוסף התקשרו: 076-5994446 
או באמצעות שליחת דוא"ל ל-plusmktingil@gmail.com
Top chevron-down